سکوت سران کشورهای اسلام ...
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

سکوت سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایت های صهیونیست ها خیانت به اسلام است

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور گسترده مردم و به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور گسترده مردم و به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

سید علی خرسندی در خطبه اول به معرفی سیره نبوی در برخورد با مردم پرداخت و اظهار داشت:همانگونه که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرد حسن برخورد نبی مکرم اسلام(ص) با مردم سبب جذب آنان به دین اسلام شد.

وی در ادامه ضمن بیان حدیثی از پیامبر اعظم(ص) گفت: سه چیز کفاره گناهان است:شرکت در نماز جمعه، حضور در نماز جماعت و دیگری تلاوت قرآن و تدبر در آیات آن می باشد و چنانچه فردی علاوه بر انجام واجبات به این مساله توجه نماید براساس این حدیث نبوی گناهان وی محو خواهد شد و مورد رحمت خداوند قرار خواهد گرفت.

امام جمعه سروستان در خطبه دوم با محکوم کردن اقدام موهن جبهه ضد اسلامی استکبار جهانی در خصوص اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام گفت: این گونه مسائل تازگی ندارد و دشمنان شرقی و غربی و صهیونیست جنایتکار از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با روش های گوناگون تمام تلاش خود را در جهت ضربه زدن به پیکره اسلام به کار گرفته اند زیرا آنها رمز موفقیت انقلاب ایران را اسلامی بودن آن و به دنبال آن الگو گرفتن مسلمانان از این انقلاب و افزایش موج اسلامی در سطح منطقه و سراسر جهان می دانند.

سید علی خرسندی وحشت نظام سلطه و صهیونیست از گسترش اسلام و قدرت روز افزون مسلمانان در سطح بین الملل را عامل اینگونه اعمال نفرت انگیز آنان اعلام کرد و گفت: آمریکا می خواهد مسلمانان را آزمایش کند و ببیند مسلمانان در مقابل اینگونه حرکات چه واکنشی از خود نشان خواهند داد و سپس ضربه نهایی خود را وارد کند که این آرزو را به گور خواهد برد.

وی در ادامه سخنان خویش ضمن انتقاد شدید از سکوت خفت بار برخی سران کشورهای اسلامی به ویژه آل سعود گفت: آل سعود که خود را خادم حرمین شریفین می داند به دلیل سر سپردگی و ترس از سران کفر به ویژه اسرائیل و آمریکا،موضع سکوت و بی تفاوتی برگزیده و این خیانت به اسلام است.

امام جمعه سروستان در پایان سخنان خود با دعوت از عموم مسلمانان جهان به هشیاری در مقابل این اقدامات شرم آور نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل ،آنان را به مقابله با این گونه اقدامات دعوت کرد و هشدار داد:این گونه اعمال وقیحانه مقدمه ای در جهت اسلام ستیزی و حذف اسلام است و هر گونه کوتاهی و سستی مسلمانان منجر به اقدامات شدید دشمنان اسلام علیه اسلام و مسلمین خواهد بود.

یاد آور می شود در پایان مراسم نماز جمعه مردم بصیر و ولایت مدار شهرستان سروستان با شرکت در مراسم راهپیمایی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت نورای رسول اکرم(ص) خواستار مجازات عاملین این اقدام شرم آور توسط مجامع بین الملل شدند. 

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان






تاریخ: 25 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 35699
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن